vineri, 7 decembrie 2012

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion

Buna dragelor,

Astazi vreau sa va povestesc despre experienta mea cu aceasta crema/lotiune de fata si anume Dramatically Different Moisturizing Lotion de la Clinique.
Trebuie sa va spun ca eu am un ten normal spre mixt iar din cand in cand imi apare cate-un cos (evident in cele mai proaste momente posibile) , de obicei cand cumpar o crema de fata ma uit la ingrediente pentru ca vreau sa stiu ce imi intind pe fata ( nu tot ce zboara se mananca :)) si nu tot ce este scump este bun )
Cautam o crema pentru fata si aceasta ma tenta ingrozitor de mult dar din fericire nu am cumparat-o pentru ca nu eram prea hotarata asa ca vanzatoarea mi-a dat 6 mostre din aceasta crema ca s-o incerc inainte de a o lua (vazand ca pretul nu este tocmai mic )
Am inceput s-o folosesc iar a doua zi mi-a aparut un cos (din acela uracios sub piele ) am continuat si in ziua urmatoare un altul ! M-am oprit pt ca nu avea rost sa-mi chinui tenul ulterior, apoi mi-am amintit ca  nu m-am uitat deloc de acesta data la ingrediente...mare greseala....

Acestea sunt ingredientele  iar langa gasiti modul in care sunt clasificate va las si o mica legenda in asa fel incat sa intelegeti mai bine semnificatul culorilor chiar daca nu sunteti practice cu biodictionarul :

2 buline verzi - foarte bine 
1 bulina verde - acceptabil
1 bulina galbena- se poate trece cu vederea daca ingredientul cu pricina este in coada liste de ingrediente
1 bulina rosie - nu se recomanda utilizarea produsului decat daca este in coada liste sau este singurul ingredient rosu 
2 buline rosi - inacceptabil 

- Water
- Paraffinum Liquidum  1 bulina rosie 
- Sesame oil                  nu l-am gasit in biodictionar dar este uleiul de sesam si este cu siguranta verde
- Prolpylene Glycol       1 bulnia rosie 
- Tea-Stearate              1 bulina rosie 
- Glyceryl Stearate        2 buline verzi 
- Lanolin Alcohol          1 bulina rosie
- Petrolatum                 1 bulina rosie 
- Methylparaben          1  bulina rosie
- Propylparabhen         1 bulna verde 
- Yellow 5                   - nu l-am gasit in biodictionar este un colorant
-Yellow 6                    - nu l-am gasit in biodictionar este un colorant
- Red 33                      - nu l-am gasit in biodictionar este un colorant


Dupa cum vedeti marea majoritate a ingredientelor sunt rosi iar lucrul care m-a uimit cel mai mult este ca parafina lichida este in a doua pozitie, parafina lichida si petrolatul sunt derivati al petrolului care creaza o bariera intre piele si atmosfera dar nu hidrateaza in realitate pielea dar o astupa intr-un termen mai pe intelesul tuturor lucru care mai ales in cazul pieli mixte/grase duce la aparitia cosurilor pentru ca pielea are nevoie sa respire. Acum ma intreb eu de ce sa dau toti bani pe o astfel de crema...?prefer cu siguranta ceva mai natural.. pana si crema de la Nivea pure & natural are mai multi principi activi decat acesta crema care costa dublu, bineinteles ca daca o folositi si va gasiti bine cu ea nu vad de ce nu ati continua s-o folositi...aceasta este parerea mea personala voi ce ziceti a-ti folosit-o cum v-ati gasit cu ea?astept raspunsuri pupici

Mostra cu crema :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu