vineri, 11 ianuarie 2013

Machiaj cu Sleek Sparkle

Buna!

Azi vreau sa va arat un machiaj pe care l-am facut cu paleta Sparkle este destul de simplu nimic iesit din comun am vrut mai mult sa testez culorile metalice dupa cum stiti contine 4 culori metalice-shimmer si va spun ca m-am indragostit instantaneu de ele am folosit Truffle -  maro, Tinsel -la prima vedere pare un argintiu dar in realitate este o culoare foarte particulara mie mi se pare ca are reflexe albastre si Stary Night nu vroiam sclipici in acest machiaj dar nu mi-a dat probleme pentru ca sclipiciul este practic invizibil.





Culorile se amesteca foarte bine iar durata este foarte buna as vrea o paleta doar cu farduri de acest gen!
Nu am folosit eye-liner pentru ca nu vroiam sa exagerez am incercat sa-l fac cat mai soft purtabil si ziua nu stiu daca mi-a reusit...





Pentru buze am folosit un ruj Essence care este mai mult un un luciu de buze (parca va spusesem intr-un alt post ca rujurile de la Essence nu sunt pigmntate ) putin blush roz mat care nu se vede pentru ca aparatul meu de fotografiat e praf :D si ar trebui sa aplic jumatate de cutie de sa vada...poate ar merge si ziua...spre seara...=))

Aici sunt produsele pe care le-am folosit : fond de ten Wake me Up Rimmel, baza de ochi Essence, paleta Sleek Sparkle 2, creion de ochi Le Crayon Lancome, Rimmel Pupa Diva Lashes , Blush Prestige, Bronzer The Colour Workshop,  corector Yves Rocher Zero Defaut, pudra L'oreal Accord Parfait (daca vreti un review la oricare dintre aceste produse lasati-mi un comentariu )





Va mai astept!

Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu