miercuri, 20 noiembrie 2013

Accesori Utile pentru Curatarea Tenului

Buna fetelor,

     Azi vreau sa fac un pic post dedicat unor instrumente folositoare in ingrijirea tenului, la inceput m-am limitat la dischetele demachiante dar cu timpul am descoperit diverse accesori care mi-au devenit indispensabile si care ma ajuta zi de zi sa imi mentin tenul curat .




         Am sa incep cu peria de fata care ma ajuta sa exfoliez si sa indepartez toate resturile de machiaj, cateodata discurile demachiante nu sunt sufieciente pentru o curatare profunda pentru ca actioneaza doar la suprafata tenului, peria pe care eu o folosesc este o perie sintetica cu 5 dinti in silicon si o gasesc extrem de eficienta impreuna cu gelul de curatare, dupa ce folosesc aceasta perie imi simt tenul mai curat si mai proaspat , o astfel de perie o puteti gasi si in parfumerii fizice sau on-line sau magazine specializate in accesori beauty, pretul nu este exagerat iar aceasta este o buna investitie .





 Al doilea accesoriu de care nu ma pot desparti este buretele pentru demachiere, pentru ani de zile am folosit buretele in celulosa vegetale dar imi demachiam doar tenul cu acesta, pentru zona ochilor il gaseam mult prea agresiv, de curand am descoperit din intamplare citind un blog buretele natural de mare ! l-am cumparat si cred ca nu ma voi mai desparti de el ! eu ma indrept spre o ingrijire a pieli cat mai naturala iar acest produs al naturii m-a entuziasmat extrem de mult ! Spre deosebire de buretele in celulosa acesta este foarte foarte delicat , puteti sa-l folositi pentru demachiere inclusiv pentru zona delicata a ochilor ( si in felul acesta puteti sa economisiti sutele de dischete demachiante care practic vin folosite si aruncate ) dar si pentru curatarea tenului impreuna cu produsul vostru de curatat preferat, la final trebuie doar sa-l clatiti iar a adoua zi va fi din nou pregatit pentru a fi folosit !


Burete in Celuloza Vegetala

Burete Natural de Mare

        Sper ca acest post v-a putut fi util , si v-am dat cate-o idee noua, daca aveti intrebari nu ezitati sa imi lasati un comentariu !

        Petra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu