sâmbătă, 27 aprilie 2013

Fond de ten Maybeline Fit Me

Buna fetelor,

    Azi vreau sa va vorbesc despre fondul de ten care il folosesc in ultima vreme Fit Me de la Maybeline, linia aceasta a aparut anul trecut si include fondul de ten, pudra, blush corector si bronzer pentru toate nuantele de ten de la cel mai deschis pana la cel mai inchis,este  imposibil sa nu gasiti nuanta potrivita pentru tenul vostru.




  Eu am cumparat doua din aceste nuante nr. 105 o culoare foarte deschisa cu un ton galben si 115 la fel de deschisa ca si culoare dar cu un ton spre roz. Ambalajul este foarte simplu o sticluta cu capac negru, sunt 30 ml de produs de utilizat in 12 luni de la deschidere.




  Folosesc acest fond de ten de 2 luni si imi place destul de mult, nu stau sa va spun ingredientele pentru ca nu este un produs bio sau verde si in cosecinta este plin de siliconi dar nu mi-a dat nici o problema de alergie sau de aparitie a cosurilor.
     Are o texura lejera, foarte placuta nu se simte pe piele si nu incarca tenul, imi place cum uniformizeaza si ilumineaza pielea, acoperirea as zice ca este medie, nu acopera imferfectiuni foarte mari, avand probleme de cosuri eu folosec oricum corectorul, durata este de asemenea medie si se poate mari cu ajutorul unei pudre fixante.
     Eu l-am platit in jur de 40 de lei, este probalbil sa il gasiti si la un pret mai mic depinde de unde il cumparati, mie mi se pare destul de bun ca si fond de ten tocmai de aceea am cumparat si cel de-al doilea flacon.
  Ce parere aveti ?

  Petra
 


Un comentariu:

  1. Buna!:) Tocmai te-am descoperit:) Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere