joi, 4 aprilie 2013

Mascara Le Volume de Chanel

Buna fetelor!

     Azi vreau sa va vorbesc despre un rimel pe care il folosesc in ultima vreme este noul iesit in casa Chanel Le Volume. L-am incercat datorita a doua mostre din acest rimel de 3 ml fiecare.



      Dupa cum spune si numele sau este un mascara voluminant situl zice : " volum instantaneu de la prima aplicatie intoarcerea intensa a genelelor acestea se multiplica di devin mai dese".
      Cel pe care l-am incercat eu este nr. 10 Noir dar exista si in versiune albastru si pruna, cel full size contine 6 ml ( mai putin decat de obicei, rimelurile pot contine pana la 10 ml ) si trebuie folosit in 6 luni de la deschiderea confectiei.
      Ce cred eu depre acest mascara periuta este destul de mica si deasa imi aduce aminte de un alt mascara Maybeline care exista cu ceva timp in urma, tocmai datorita acestei periute separa foarte bine genele si da volum, imi place pentru ca este un negru intens, in ceea ce priveste faptul ca ar trebui sa intoarca genele nu prea sunt de acord nu mi se pare ca le intoarce asa ca pentru rezultate mai bune folosesc mai intai intorcatorul de gene.
      Consistenza : cremoasa
      Durata : nimic deosebit ba cand il tin mai mult de 5 ore imi gasesc genele imprimate pe pleopa superioara lucru care nu ma incanta foarte mult.





      Pretul nu este tocmai economic si de aceea nu cred ca voi cumpara in versiune full size, cred insa ca este un bun mascara daca doriti sa dati volum genelor.

      Cam atat pentru moment, astept parerile voastre v-am pupat!

       Petra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu