joi, 22 mai 2014

Escada : Born In Paradise

Buna tuturor!

   Azi am sa va vorbesc despre un parfum care mi-a cucerit total simturile olfactive noutatea in casa Escada din aceasta primavara -vara Born in Paradise.
Aceasta este una dintre marcile mele preferite in materie de parfumuri, nu stiu cum dar la fiecare noua iesire portofelul meu este in pericol .Din fericire acesta a fost unul dintre cadourile primite de ziua mea.




Am sa incep cu ambalajul este extraordinar de dragut in culori vi care ne amintesc de vara, soare si caldura , sticluta este foarte grazioasa de o culoare albastru - mare iar pe partea inferioara este aplicat un desen cu pasarea paradisului si o floare roz pe capacul argintiu.
Confectia mea contine 50 ml de produs dar il puteti gasi in 3 variante : 30 ml, 50ml , 100ml .




Prfumul este pur si simplu delicios cunoasteti parfuml pina colada ? ei bine acest parfum se apropie foarte mult de acea aroma ( exceptie facand rom-ul ), are note de : mar verde, anans, pepene rosu , cocos, ananas, lemn de sandal si lemn de cedru, nu stiu cum vi se pare voua dar doar citind ce note contine mie imi suna foarte bine, durata pe pielea mea este destul de buna la sfarsitul zilei inca simt o lejera aroma de parfum.
Este perfect pentru vara si mie personal nu cred ca exista persoana care sa nu aprecieze acest parfum exotic, feminin si sensual o adevarata incantare pentru simturile noastre.




Pretul variaza in functie de magazinul de unde il achizionati sfatul meu este sa il cautati in magazinele duty-free din aeropoarte daca aveti o calatorie in program, il veti gasi la un pret inferior .
Sunt curioasa sa stiu daca ati incercat vreun parfum de la acesta marca, astept comentariile voastre ! 
Pupici !  

2 comentarii:

  1. Mie de la Escada imi place mult Cherry in the air. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu acest parfum!!!<3 (Like like!! )
    Pupici:*
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere