joi, 1 mai 2014

New In My Beauty Case

Buna !

Nou post haul cu ultimele new entry in ceea ce priveste machiajul sunt multe produsele care m-au incuriosit anul acesta cateva dintre ele vi le voi prezenta in acest post luna care tocmai a trecut a fost destul de imbelsugata in ceea ce priveste shopping-ul  deci luna asta am sa ma calmez cu siguranta...




O sa incep cu rujul Cien, este cel de-al doilea produs de la aceasta marca si imi place foarte mult este culoarea n. 21 Hibiscus un roz decis si intens cu o textura luminoasa in ceea ce ma priveste este aprovat ! 




De la Essence m-am hotarat in sfarsit sa incerc eyeliner-ul lichid Ink Eyeliner despre care am citit numai lucruri bune trebuie in schimb sa devin un pic mai practica in aplicarea lui...dupe ce am achizionat doua creioane Gel Essence am decis ca , culoarea maro trebuie sa fie a mea daca ar tebui sa--mi gasesc o scuza atunci as zice ca nu detin o astfel de culoare si ca este foarte utila si se poate folosi in diverse moduri :




Nu iubesc in mod particular pigmenti exista foarte multe marci si culori extraordinar de frumoase dar pur si simplu ajung in fundul casetei de machiaj si raman nefolosite..si totusi nu am putut rezista acestui pigment Pupa de un verde incredibil pe care contez sa-l folosesc vara aceasta :



Si in un lac de unghi Kiko intr-o culoare cat se poate de varatica si solara un portocaliu palid aproape pastel, in ceea ce priveste eyeliner-ul Super Colour nu pot sa spun decat ca este fantastic este primul meu eyeliner auriu si m-am indragostit nebuneste de el pentru ca este incredibil de intens si lasa o linie precisa si plina de culoare ! 







Cam atat pentru acest post daca sunteti interesate de un produs in mod special lasati-mi un comentariu si va voi vorbi detaliat despre el ! 


Un comentariu:

  1. Imi place eyeliner-ul auriu,arata super bine.Sa te bucuri de toate produsele si sa le folosesti cu spor!:)

    RăspundețiȘtergere