miercuri, 30 aprilie 2014

Essence : Colour Flash Mascara

Buna !

  Vorbim despre mascara si Essence, combinatie castigatoare nu credeti ? Printre noutatile acestei primaveri Essence ne daruieste un nou mascara in diverse variante de culori care sa ne inveseleasca  putin genele.
Eu evident nu am putut rezista la asa oferta si am achizitionat pentru inceput unul dintre aceste rimeluri intr-o culoare foarte " electrica "  : albastru 




Ambalajul este foarte "colorat" si aminteste culoarea rimelului contine 9 ml de produs de folosit in 6 luni de la deschiderea confectiei ,nu imi place in mod deosebit pensula aplicatoare a acestui rimel dar si produsul in sine lasa un pic de dorit, stiu ca de obicei toate rimeluri colorate sunt mult prea dense iar datorita acestui fapt intampinam destul de multe obstacole pentru a ajunge rezultatul dorit...nici acesta nu face exceptie, trebuie aplicat de 2-3 ori ba chiar 4-5 pentru a deveni vizibil.
Pretul este acelasi cu, care Essence ne-a obisnuit si pana acum economic in jur de 15 lei , ador rimelurile Essence negre dar cu acestea colorate nu reusesc sa ma impac in nici un fel...





Concluzia ? Nu sunt multumita de acest rimel si nu voi cumpara si celelalte culori cum planuisem mi se pare imposibil sa gasesc un rimel colorat care sa functioneze intr-adevar...daca aveti sugesti astept comentariile voastre ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu