joi, 24 aprilie 2014

Creioane Essence Gel Eye Pencil

Buna tuturor !

   In fiecare primavara di toamna Essence isi innoieste colectia permanenta cu noi produse, in acest post am sa va vorbesc despre noile creioane Gel Eye Pencil care mi-au trezit repede interesul dat fiind ca sunt creioane automate deci nu este nevoie sa le acutiti iar culorile sunt toate foarte invitante.
  Eram tentata de creionul negru dar avand in vedere ca se apropie vara am optat pentru doua culori mai vesele ( cred ca am sa ma intorc destul de repede la stand :D )





Nu au numar si nici nume lucru care nu imi place foarte mult dat ca imi plac foarte mult numele fantazioase alle cosmeticelor culorile pe care le-am achizionat sunt : un albatru petrol si un verde inchis amandoua intense si pigmentate.
Creionele contin 0,57 gr. de produs si pse  pot folosi in 24 de luni de la deschiderea lor, culoarea este foarte intensa si se pot folosi si ca eyeliner durata este extraordinar de buna, mie imi dureaza toata ziua nu curg si nu se misca de la locul lor, unicul aspect negativ ar fi ca se usua foarte repede deci culoarea trebuie lucrata imediat dupa aplicare.






Pretul este in jur de 15-20 lei si se gaseste in vanzare la standurile Essence , acesta este un produs de la noua linie care m-a surprins placut si care are un foarte bun raport calitate -pret cu siguranta ma voi intoarce pentru alte culori .
Voi ce parere aveti le-ati incercat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu