miercuri, 20 noiembrie 2013

Gene False Essence

Buna !


     Astazi o sa vorbim despre gene false si in special de cele de la Essence, nu ma retin absolut o experta in domeniu deorece pana anul acesta eu si genele fals nu prea am avut de a face una cu alta dar tot vazandule la alte fete am realizat ca efectul nu-mi displacea deloc si mi-am zis sa le incerc, cele de la Essence au pret destul de accesibil asa ca  m-am hatarat sa le achizitionez.

    In ciuda faptului ca sunt economice au o foarte buna calitate si asta se vede cu ochiul liber, ambalajul este destul de dragut si atragator :


     Trebuie sa marturisesc ca nu le folosesc chiar in felul in care ar trebui folosite, mie imi place un efect natural asa ca de obicei le tai in manunchiuri mici si le aplic doar in partea exterioara a ochiului, dat fiind ca oricum am ochiul destul de mic in felul acesta reusesc sa nu par exagerata .
     Multe dintre persoanele pe care le cunosc nu foloses lupiciul care se gaseste in ambalaj pentru ca nu au incredere, ei bine lipiciul pentru gene de la Essence care se gaseste in comert si separat este un produs pe care il puteti folosi cu incredere lipeste repede, este transparent si dureaza ( nimeni nu ar vrea sa-i cada genele in public ).


Deoarece se apropie sarbatorile am in plan sa folosesc mai des genele false si sa creez un machiaj putin mai indraznet decat de obicei , voi ce ziceti? Care este raportul vostru cu genele false ?

Un comentariu:

  1. Am vreo trei perechi de gene false,dar greu reusesc sa le aplic.Acum mi-am luat din acelea manunchiuri,dar inca nu le-am incercat.Parca as avea doua maini stangi asa greu ma descurc cu ele. :D

    RăspundețiȘtergere