luni, 18 noiembrie 2013

Noutate Urban Decay : Naked 3 Lansare si Polemica

Buna tuturor !


    Azi vreau sa va atrag atentia asupra unei veste care a incalzit destul de mult spiritele in ultimele saptamani in blogosfera si nu numai : lansarea celei de-a 3 paleta semnata Urban Decay di seria Naked.
    Se pare ca prieteni nostri de la Sephora Franta s-au inselat cu data lansari si au scos-o pe piata deja cu cateva saptamani in urma data la care nimeni nu se gandea la o noua paleta Naked. In prima faza Urban Decay a negat acest lucru(  faptul ca in acea perioada se lansa Vice 2 i-au impiedicat sa anunte vestea cred ca vroiau sa evite ca paleta Naked sa fure reflectoarele paletei Vice 2 ) dar pana la urma a trebuit sa admita ceea ce era evident, vazand ca diverse persoane deja cumparasera aceasta paleta in Franta si pe internet aparusera deja fotografi si swatch-uri ale acesteia.
    Totul e bine ce se termina cu  bine, data oficiala a lansari este Decembrie in Europa si multe persoane o asteapta cu sufletul la gura pentru ca se stie aceasta este cea mai faimoasa paleta de machiaj .
    Tonurile acestei palete spre diferenta de celelalte doua sunt spre roz si cum declara insusi Urban Decay nu are nimic in comun cu celelate doua surori.
    Eu personal nu am inca niciuna din aceste palete dar am in program sa cumpar una dintre ele, nu stiu inca care dar nu cred ca va fi cea noua pentru ca ma atrage mai mult prima sau a doua , nu le-as cumpara oricum pe toate 3 pentru ca mi se pare exagerat ( de cate nuante neutre poate avea nevoie o persoana pana la urma ? ).



                         Ce parere aveti despre aceasta noua paleta ? Aveti una di cele doua precedente ?

               Petra

2 comentarii:

  1. Si eu tot Naked 2 as vrea.Desi imi place si 3,folosesc mult rozuri pale atunci cand ma machiez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nuantele roz nu prea imi stau bine asa ca o sa ma orientez catre 1 sau 2 :)

      Ștergere