duminică, 17 noiembrie 2013

Ruj Rimmel Kate nr. 104

Buna,

   Astazi am sa va vorbesc de unul dintre rujurile Rimmel din colectia Kate, aceasta linie este foarte cunoscuta si apreciata si eram tare curioasa sa incerc unul dintre aceste rujuri sa vad pe pielea mea daca vocile erau adevarate sau erau doar exagerari.
   Culoarea pe care am ales-o este nr. 104 un rosu visiniu inchis si face parte di linea mat, eu ador toate rujurile mat, cele lucide imi plac iar cele sidefate le urasc de-a dreptul , nu sunt obisnuita sa port un rosul intens pe buze nu stiu am impresia ca nu-mi sta prea bine si ma simt ca un clovn de la circ :)), culoarea aceasta cred ca este perfecta pentru cele care vor o culoare care se observa dar care ramane destul de eleganta si purtabila in viata de zi de zi.






    Ca toate rujurile mat are tendinta de a usca un pic buzele dar eu folosesc mereu inainte de a-l aplica balsamul de buze si reduc un pic din aceasta senzatie, durata este mai mult decat buna si pot spune ca dispare intr-un mod elegant in sensul ca nu se imprastie in toate partile doar pierde di intensitate putin cate putin . Din ceea ce citisem si inainte despre acest produs am inteles ca si ingredientele sunt bune, evident nu este un ruj Bio dar este mult mai bun decat multe alte produse di aceasta categorie de pe piata .
   Pretul variaza in functie de unde il cumparati daca il luati din vre-un magazin on-line e posibil sa-l gasiti la un pret mai mic, eu l-am platit in jur de 20,00 lei dar isi merita bani.


    Ca si concluzie finala pot sa va zic ca imi place foarte mult si sunt foarte tentata sa incerc si alte nuante, daca il zariti prin vre-un magazin si gasiti o nuanta care va place eu vi-l recomand cu toata increderea !

   Petra

4 comentarii:

  1. mi-am luat un ruj rosu cu ceva timp in urma insa nu l-am folosit numai de cateva ori
    acum parca mi-as adauga unul in scrisoarea catre Mos Craciun :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt foarte tentata de rujul rosu in perioda asta :D

    RăspundețiȘtergere