luni, 14 octombrie 2013

Produse noi Essence septembrie 2013

Buna fetelor!


     Azi am sa fac un post despre noile produse Essence care au intrat in colectia permanenta incepand din aceasta toamna. Essence periodic scoate de pe piata unele produse si introduce altele noi , cad mereu in "tentatie" ma atrage marea varietate de produse de machiaj si noutatile mereu  inovative dar si faptul ca produsele lor au un foarte bun raport calitate-pret .

    Haideti sa vedem cateva din aceste noutati impreuna :




         Printre primele lucruri care mi-au atras atentia se numara aceste creione pentru ochi Stays No Matter What, pot fi folosite ca si creione pentru ochi dar si ca farduri de pleoape sunt de lunga durata si au o buna pigmentatie, am ales 3 culori naturale pentru ca sunt cele pe care le folosesc de zi cu zi.


                                                   05 Cute Cooper - maro ramat
                                                   08 Chocolate Brownie - maro inchis
                                                   07 Whipped White Frosting - bej foarte luminos

                  Aceste creione se gasesc in 8 nuante una mai frunoasa decat alta, toate culorile sunt metalizate si luminoase.



        Fard de pleoape in crema Eye Sorbet 04 Iluminating Plum - aveam dubii in privinta acestui fard in crema, vara aceasta am cumparat un fard in crema Essence in editie limita ticket to Paradise si nu mi-a placut deloc, era greu de aplicat si nu era uniform pe pleoapa, acesta in schimb este un pic mai acceptabil dar nici el inca nu m-a convins pe deplin, culoarea este foarte frunoasa si particulara alb cu reflexe violete metalizat, nu cred ca voi cumpara alte culori.

   Farde de peoape Metal Glam - sunt noile farduri de pleoape metalizate in trend anul acesta , pentru inceput am achizitionat doar unul mai intai vreau sa vad cum se comporta si daca merita sa cumpar si alte culori, si aici am ales o culoare destul de naturala si purtabila 06 Miss Tangerine pentru moment imi place foarte mult




              Swatch : ( de la st. la dr.) :  Creioane ochi
                                                       05 Cute Cooper - maro ramat
                                                       08 Chocolate Brownie - maro inchis
                                                       07 Whipped White Frosting - bej foarte luminos
                                                       Metal Glam Eyeshadow :
                                                       06 Miss Tangerine
                                                       Eye Sorbet :
                                                       04 Illuminating Plum








        Rimel Lashes Go Wild, trebuie sa recunosc ca m-a atras confectia neobisnuita in tub,peria am auzit ca este asemanatoare cu Ghivenchy Noir Couture inca nu l-am folosit dar am auzit lucruri bune despre el si sper sa nu ma dezamageasca.




    Nu puteam sa nu incerc unul din noile rujuri Essence, eram extrem de curioasa cele deja existente nu mi-au placut pentru ca practic nu aveau nici un pic de culoare, lucrurile insa se schimba cu acestea sunt destul de vizibile pe buze si au o buna pigmentatie, imi plac toate si sper sa iau in viitor si alte nuante. Cel pe care l-am cumparat pentru moment este 09 Wear Berries si este un fuchsia-violet potrivit pentru toama imi place foarte mult !

    Pentru moment acestea au fost achizitiile mele in ceea ce priveste noile produse Essence, sper ca acest post va poate fi de folos !

   Pupici

2 comentarii:

  1. Imi plac fardurile crema Eye Sorbet,sunt adorabile nuantele.Insa l-am testat la stand si parca mi s-a parut prea sclipicios.Nu te trezesti cu sclipici pe sub ochi sau pe fata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este destul de sclipicios dar se fixeaza destul de bine si nu se imprstie in juru ochiului, eu il folosesc ca un top coat peste un fard in praf singur nu prea ma convinge :)...

      Ștergere