sâmbătă, 5 octombrie 2013

I'm back : Let's go shopping !

Buna,

       In sfarsit am timp pentru a scrie din nou pe blog dupa o absenta destul de indelungata dar sper ca de data aceasta sa reusesc sa-mi impac timpul si sa fiu constata pentru ca am foarte multe lucruri de povestit.

     Incepem cu un post tip haul, azi era o zi destul de urata noroasa, ploaie in asa fel ca m-am gandit sa fac o vizita intr-un centru comercial pentru a ma inveseli un pic :D, sunt tipul care pleaca cu bune intentii ( " fac doar o plimbare" ) dar sfarsesc mereu in a ma intoarce cu cateva pungi si pungulite. Si exact asta s-a intamplat si de data acesta, de unele lucruri chiar aveam nevoie altele erau pe wishlist-ul meu de ceva vreme, in final pot sa ma declar multumita, portofelul meu mai putin.




     Pe lista mea de bune intenti, numarul 1 este sa nu mai cumpar produse de make-up pana ce nu voi termina ceva di ceea ce am dar am trecut pe la standul Essence in cautarea noilor produse de make-up, sunt fericita ca nu le-am gasit, daca le gaseam acum eram inca acolo :)), in schimb am gasit rimelul Get Big Lashes la reducere, din cate am inteles va iesi de pe piata asa ca am profitat de ocazie,cu rimelurile Essence m-am gasit intotdeauna destul de bine raportul calitate-pret  este foarte bun ; de curand am terminat si gelul de curatare pentru fata asa ca m-am gandit sa-l inlocuiesc cu crema de curatare 4 in 1 Essence My Skin , am citit cateva recenzii despre aceasta crema si eram curioasa s-o incerc,este primul produs de skin care pe care il incerc de la Essence si sper sa nu ma dezamageasca, preturile sunt ca de obicei destul de economice iar acesta este unul din motivele pentru care imi place acesta marca.




      M-am lasat tentata de o geanta, nu aveam in lista aceasta achizitie dar era si ea la un pret redus...puteam eu sa pierd o astfel de ocazie ?...evident ca nu! Este in eco-piele maro cu tinte argintii, manerul este un mix de lant si piele, am un fel de slabiciune pentru vestimentatia/incaltamintea/gentile cu tinte sunt un fel de magnet pentru mine nu aveam o geanta de acest tip asa ca nu am stat prea mult pe ganduri si am luat-o cu mine acasa :D. pret : 10,99 euro -  50 lei




   In ceea ce priveste vestimentatia la Terranova am gasit o rochita de care m-am indragostit pe loc, este exact in stilul meu : simpla si eleganta potrivita pentru toate ocaziile o pot purta la birou cu un taior dar este potrivita si pentru o iesire de seara ,de fiecare data cand cumpar un obiect vestimentar imi imaginez cu ce l-as purta, rochia aceasta o vad cu o pereche de decolette cu toc sau cu o pereche de ghete pentru un stil mai putin pretentios, in mare voga anul acesta in materie de culori este burgundy : rosul inchis, rochita mea este si ea de acesta culoare dar dupa parerea mea nu este exagerata, in spate are un detaliu : un mic fermoar negru .pret : 15,99 euro,, 64 lei.






                         Ce credeti de aceste achiziti ? Va tenteaza ceva ? Astept parerile voastre !

                                                                        Pupici







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu