duminică, 23 decembrie 2012

Garnier BB Cream vs. Garnier BB Cream pieli mixte

Helo,
Vorbim despre BB Cream si anume cele de la Garnier prima iesita pe piata este cea pentru piele seaca Miracle Skin Perfector se gaseste in doua nuante pentru pieli inchise si deschise, cealalta iesita dupa putin timp este special pentru pieli grase si mixte si se gaseste de asemenea in doua nuante.

Sa ne ocupam mai intai de prima aparuta cea pentru piele seaca, am cumprat-o la putin timp dupa aparatia sa pe piata eram curioasa sa incerc o BB Cream iar conceptul era nou pentru mine in acel timp.
Crema este continuta intr-un tub de plastic contine 50ml de produs destul de mult dupa parerea mea si are o valabilitate de 12 luni de la deschiderea confectiei.
Parerea mea despre aceasta crema : nu este o adevarata BB Cream nu am incercat inca cele originale care sunt facute in Asia dar mie aceasta mi se pare mai mult o crema colorata, este cam greu s-o folosesti daca ai pielea foarte deschisa din moment ce nuantele sunt doar 2 iar cea deschisa nu este chiar asa de deschisa...

Are o consistenta cremoasa densa aproape lipicioasa iar mie imi da impresia de ten incarcat cu o masca deasupra, uniformizeaza intra-devar dar in cazul meu imi ingrasa prea mult zona T,nu dureaza foarte mult eu aplic si pudra pentru a o fixa dar deja seara nu se mai observa ,putere de acoperire medie.
In schimb daca o folosesc timp indelungat (mie imi place sa alternez fondurile de ten ) am observat ca imi apar acele cosuri nesuferite sub piele nu vreau sa dau vina doar pe saraca BB cream poate sa fie si din alt motiv dar inca nu mi-am dat seama, in general nu-mi place deloc sper sa o termin pentru ca nu imi place sa arunc produsele pe care le cumpar dar cu siguranta nu o voi recumpara .





Trecem la cea de-a 2-a si anume cea pentru pieli mixte si grase o gasim tot intr-un tub de plastic un pic mai subtire decat cel precedent si de data aceasta contine 40 ml de produs cu valabilitate 12 luni.
Am cumparat-o in speranta ca e mai buna decat sora ei mai mare :) are o consistenta lichida as zice chiar prea lichida ( nu le iese o formula bine :)) si este disponibila in doua culori inchis si deschis mi se pare ca nuanta light este mai deschisa decat BB Creaarm-ul pentru piele seaca dar oricum la mine se vede diferenza dintre fata si gat...nici aceasta nu dureaza foarte mult nici fixata cu pudra....nu acopera imperfectiunile as zice ca are o putere de acoperire mica,in schimb am rezolvat problema cu luciditatea incat nu imi da acest efect, mi se pare potrivita pentru vara cand nu prea avem chef de multe produse pe fata...mi se pare un pic imbunatatita in comparatie cu prima dar nu este cine stie ce nu o voi recumpara nici pe aceasta.

Cam atat despre BB Cream-urile Garnier, le-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu