vineri, 14 decembrie 2012

Tratamente pentru par : Uleiuri

Buna,

Astazi un post dedicat parului si ingrijiri acestuia si pentru ca in aceasta perioada frigul este dusmanul numarul 1 pentru parul nostru azi vreau sa va povestesc despre cum imi ingrijesc eu parul in acest moment.
Haideti sa vorbim despre uleiuri in ultima vreme redescoperim remedi care exista de secole pentru a face firul de par mai puternic putem folosi uleiul de ricin uleiul de samanta de lin sau uleiul de cocos dar si uleiul de masline, de avocado in realiate lista este nesfarsita....cu aceste uleiuri puteti face o inpachetare a parului si sa-l lasati cel putin cateva ore dupa care sa-l spalati cu un sampon delicat ( faceti doua samponari daca este nevoie asta pentru ca uleiul nu este foarte usor de dat jos din par ) aplicati apoi balsamul si treceti la uscarea parului (preferabil este sa nu folositi uscatorul de par dar trebuie sa marturisesc ca eu nu ma pot lipsi de acesta...
 Ca si tratament dupa spalarea parului puteti sa aplicati cateva picaturi de ulei la varfuri (in asa fel incat acestea sa ramana bine hidratate ) dar in acest caz va recomand sa folositi un produs cosmetic si nu uleiul pur pe care il folosim pentru impachetari , asta pentru ca uleiul pur este prea gras si exista riscul de a ingrasa parul mult prea mult.


Va propun 2 din aceste produse de after shampoo pe care eu le folosesc si care sunt destul de bune :
Primul este uleiul extraordinar de la Elseve cu 6 uleiuri pretioase de flori, este si un ulei universal se poate folosi si la impachetari dar sincer mie nu mi-a placut efectul pe care l-a dat parului meu si il folosesc pe parul umed catava picaturi (insistand la varfuri) rezultatul este un par mai stralucitor si mai matasos iar sticluta contine 100 ml de produs care dureaza foarte mult, trebuie sa va mai spun ca acest ulei are un parfum divin miroase intradevar foarte bine :



Cel de-al doilea este tot un ulei universal se poate folosi si pentru impachetari dar l -am folosit de cateva ori doar pe varfuri si nu va pot da o parere definitiva, l-am cumparat in oferta pentru ca cel de la L'oreal este pe terminate acesta de la Garnier in schimb contine ulei de argan ( este pe al treilea loc in lista de ingrediente chiar daca primul ingredient  este un silicon :(
Voi reveni cu un review mai detaliat pentru acest produs, daca l-ati incercat dej alasati-mi un comentariu :)



Cam atat pentru moment voi ce tratamente pentru par folositi ?

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu