miercuri, 5 decembrie 2012

Mici Cumparaturi de Craciun

Bunaaa,
Este inca devreme dar de curand am fost in centrul comercial si nu am putut sa rezist cate minunatii se gasesc in aceasta perioada! Asa ca am luat cate ceva poate gasiti o ideea pentru cadourile voastre de Craciun !
Sa incepem am gasit acest guler "mobil" in forma de colier si mi-a placut la nebunie este negru stralucitor din metal cu o mica perla alba in mijloc cautam de ceva vreme un astfel de guler dar pana azi nu am gasit nimic care sa ma incante foarte mult.
Tot di categoria accesori am luat acest portofel de culoarea rosie ( ca sa fie in ton cu, Craciunul :) cu bilute metalice este destul de incapator si practic.

In schimb din categoria make-up si skin care :


In stanga este noua paleta de la Sleek Sparkle II editia limitata de Craciun a celor della Sleek pe care deja o ador chiar daca inca nu am folosit-o o sa revin cu swatches si review nu pot sa va dau inca o parere definitiva dar va las o foto cu, culorile pe care le contine sunt 4 farduri metalizate si 8 farduri mate cu sclipici



In cele din urma am gasit acest kit Clarins cu 3 produse minisize Crema hidratanta HydraQuench 15 ml , Spuma demachianta 20 ml si un mini rimel Wonder Perfect Mascara 3 ml. Gasesc foarte util acest kit pentru ca imi da posibilitatea de a incerca produsele inainte sa le cumpar in formatul normal o sa revin cu un review si pentru aceste produse.



Cam acestea au fost cumparaturile mele pentru moment.Voi ati gasit cadoul perfect pentru Craciun ?

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu