sâmbătă, 22 decembrie 2012

Sleek Ultra Mattes Brights

Buna,
Azi va vorbesc despre o paleta Sleek pe care am cumparat-o in urma cu cateva luni paleta este Ultra Mattes Brights V1, vroiam sa cumpar si cea de-a doua paleta Darks dar dat fiind ca numarul de farduri de pleoape pe care le am creste suprprinzator de mult de fiecare data cand achizionez make -up (si am doar doi ochi de machiat :)) am decis ca deocamdata ma multimesc cu aceasta :





Culorile sunt foarte aprinse dupa cum se vede, este paleta obisnuita sleek cu 12 farduri de pleoape in iar in acest caz sunt toate 12 farduri total mat, sunt un pic prafoase dar pentru mine nu este o mare problema acest lucru, scriu destul de bine unele dintre ele sunt puternic pigmentate altele...mai putin... haideti sa le luam pe fiecare in parte :)



Le-am aplicat direct pe mana fara fond de ten sau orice alt tip de baza iar scrivenza nu este foarte buna, incepem cu primul din stanga :

Chill un albastru celest foarte foarte deschis dar si putin pigmentat trebuie sa il aplicati de mai multe ori ca sa ajungeti la rezultatul dorit in fotografie de abia se vede, mie mi se pare o culoare potrivita pentru vara.

 Pout este un roz destul de incarcat si foarte pigmentat sincera sa fiu inca nu l-am folosit pentru ca nu este genul de culoare purtabila in fiecare zi dar ill voi inaugura cat de curand :)

Sugarlite este culoarea me preferata din aceasta paleta chiar cautam un violet cu tente spre roz este foarte bine pigmentat se intinde si se amesteca bine pe pleoapa promovat!

Dragon Fly - verde inchis super pigmentat acesta culoare este foarte puternica poate in fotografie vi se pare un pic deschisa dar va asigur ca este un verde destul de inchis potrivit pentru seara dupa parerea mea.

Pucker - mie mi se pare cu 1-2 tonuri mai inchis decat Pout si aici acelasi lucru pigmentat un pic prafos dar nici aceasta nu este o culoare foarte purtabila pentru mine (  nu sunt o mare fana a rozului inchis pe pleoapa dar am sa incerc )

Bamm! - este un galben propriu-zis mat foarte pigmentat ca toate celelalte dar in acest moment foarte greu de folosit poate am sa-i gasesc o intrebuintare la vara.

Al 2-lea rand .



Nu nu am uitat sa fac swatch-ul ultimelor 3 culori problema este ca sunt aproape invizibile....

Cricket - verde deschis pigmentat indeajuns in combinatie cu Dragon Fly se poate realiza un machiaj Smoky verde destul de dragut...

Bolt - este un albastru super pigmentat si albastru cel mai albastru din fardurile mele de pleoape :))

Strike - portocaliu destul de pigmentat dar in acest caz prefer portocaliul di trusa Sunset pentru ca portocaliul de obicei il port vara iar vara prefer fardurile shimmer, nu stiu ce intrbuintare as putea sa-i dau acestei culori...

Floss Crete si Powl nu se vede nimic dar culorile sunt : un roz palid un gri deschis sters si un alb, le-am luat pe toate impreuna pentru ca dupa parerea mea sunt fardurile care scriu cel mai putin din aceasta trusa nu doar pe mana dar si pe pleoape am incercat cu diverse baze pentru ochi dar adevarul este ca sunt intr-adevar foarte foarte putin pigmentate...am sa incerc sa le folosesc oricum cand am nevoie de culori soft...
Cam asta a fost despre aceasta paleta va las foografi si va mai astept !

Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu