miercuri, 5 decembrie 2012

Review Paleta Essence 4 nuante


Prim Review! am ales aceasta paleta de la Essence 09 denim contine 4 farduri de ploape un albastru satinat intens un albastru inchis cu particule de sclipici foarte mici, un negru cu particule de sclipici destul de mari si un argintiu, contine 5 grame de produs si expira in 36 de luni de la deschiderea confectiei :



Am folosit-o in diverse ocazzii colorile sunt destul de pigmentate dar in acest caz secretul este un bun primer pentru occhi, aplicat fara primer nu dureaza foarte mult iar culorile nu sunt la fel de intense, se intinde usor pe pleoapa si este perfect pentru un blue smokey eyes.
Pretul este in jur de 18-20 lei iar pentru cat costa merita sa il incercati ,insa daca il cumparati in magazin va sfatuiesc sa verificati atent confectia pentru ca neavand testere pentru produse le puteti gasi deja deschise si dupa cum stim toate coameticele au o data de scadenta care trebuie respectata.

Acesta este swatch-ul :


Mi s-a intamplat un lucru ciudat cu acest swatch dupa cum vedeti in afara de negru culorile nu sunt foarte pigmentate argintiul abia se intrezareste, nu stiu care e cauza poate ca faptul ca le-am aplicat direct fara primer, nu am folosit paleta de cateva saptamani (pt ca am un pic cam multe farduri de pleoape de terminat) dar nu cred ca s-a deteriorat....mister :)
Parerea mea in general despre produsele Essence este destul de buna au produse "da" si produse "nu" ca toate firmele producatoare de cosmetice, iar din cele pe care le-am incercat mi-au placut toate.
Voi ati incercat produsele Essence?
Pupici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu