sâmbătă, 29 decembrie 2012

Review L'Occitane En Provence

Buna,
Azi va vorbesc despre 2 produse de la L'Occitane en Provence, este o firma franceza producatoare de produse cosmetice naturale si bio, am gasit un mic set cu 2 produse mini-size si m-am gandit sa-l incerc pentru ca in ultima vreme sunt mai atenta la ceea ce imi pun pe piele pentru ca nu toate cosmeticele sunt la fel de bune si eficiente asa ca ma indrept catre cosmetica Bio cu pasi inceti dar siguri...

Cele 2 produse sunt Mousse Nettoyante Lumiere o spuma de curatarea tenului si Eau Essentielle tonic de fata, amandoua contin extract floral de Imortelle Biologic, sincer habar nu aveam ca exista o floare care se numeste asa si am facut niste "cautari" pe internet si am aflat ca se numeste si di Floare de Elicriso si este folosita in cosmetica atat pentru parfumul ei dar si pentru propietatile pe care le are.



Incepem cu spuma de curatare trebuie sa va spun ca e intra-devar foarte delicata e o placere sa iti cureti tenul cu ea, in ceea ce priveste parfumul nu prea are mi se pare mai mult ca are un miros sanatos de plante dar nu este tocmai un parfum, curata bine eu o folosesc dupa demachiere pentru a elimina impuritatile ramase  si functioneaza destul de bine, ar trebui sa ilumineze tenul dar pana in acest moment nu am observat nimic, lasa pielea catifelata si curatata imi place mult, si in ceea ce priveste ingredientele nu este rau deloc contine in mare parte extracte de flori extractul de Elicriso este doar unul dintre ele, nu imi prea plac conservanti de la sfarsitul listei dar inchid un ochi pentru ca sunt in foarte mica cantitate.



Tonicul in schimb L'eau Essentielle nu m-a incantat la fel de mult (relatia mia cu tonicul e mereu grea nu am gasit nimic care sa-mi ajute tenul si de cele mai multe ori folosesc apa termala de la Avene pe post de tonic :)
Aceasta in schim are un parfum destul de puternic si cam dulce mie imi plac parfumurile dulci dar nu sa le dau pe fata... lasa un efect un pic lipicios pana intra in piele lucru care nu imi place absolut deloc, in rest nu mi s-a parut ca e nimic extraordinar o apa-tonic de fata cu un pic prea mult parfum.




In general am o parere buna despre acest brand si vreau sa incerc cremele de fata cu ceva timp in urma am incercat o mostra de o crema-fluid dar din alta linie si nu era deloc rea, in schimb cand am cumparat acest set pentru ca produsele erau impreuna am primit si doua pliculete cu o masca de fata di aceiasi linie dar inca nu le-am incercat, daca va intereseaza am sa revin cu un review.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu