marți, 1 ianuarie 2013

Oje de iarna

Buna
Post despre culorile mele preferate iarna aceasta in materie de oje si ojele care le folosesc cel mai mult in aceasta perioda haideti sa incepem :

Negru- oja neagra am folosit-o destul de mult in aceasta perioda in general pentru French Reverse imi place la nebunie cum arata peste un auriu si este in ton cu sarbatorile :) eu folosesc nr. 163 Black Oyster de la Mavala este un negru cu microgliter argintiu care da un pic de lumina culori foarte frumos iar pe unghiile mele dureaza cam 3 zile pret aproximativ in jur de 20 de lei iar flaconul contine 5 ml.

Albastru inchis - toamna si iarna asta sunt obsesionata de albastru inchis nu doar in ceea ce priveste make-upul dar si in haine si accessori pentru mine este culoarea momentului :) oja mea preferata albastra este nr. 30 Electric Blue Jeans de la Deborah este un albastru inchis intens si elelctric in acelasi timp love it pret aproximativ in jur de 20 - 30 lei.





Verde deschis frosty - acesta este un verde palid o culoare rece potrivita atat iarna cat si primavara-vara oja este de la pupa din colectia Holographic nr. 031 sigurul lucru care nu imi place foarte mult este ca nu dureaza foarte mult pe unghi dar culoarea este foarte frumoasa...pret aproximativ :depinde cred ca incepand de la 20 lei preturile variaza

Verde intens - imi place acest verde combinat cu alte culori sau un nail art  cu glitter auriu superb oja este de la Astra nr. 401 more green ( firma italiana de cosmetice low cost nu cred ca se gaseste in Romania dar pretul este de 3 euro.)






Tonuri de beige si maroniu - aceste 3 oje sunt in absolut preferatele mele 2 sunt de la kiko (ojele se gasesc des in promotie la 2,50 euro) nr. 303 un maro glitterat o alta nuanta frosty foarte luminoasa perfecta pentru iarna, cea de-a doua este o noua achizitie care a intrat repede in prefera te :D Color Riche de la L'oreal din colectia din aceasta vara ( mie mi se pare mai mult oja de toamna-iarna decat de vara ) nr.805 Mysterious Icon pret aproximativ in jur de 20 de lei  este un maroniu cu reflexe violete si auri o culoare particulara love it! iar cea de-a treia tot de la kiko nr. 22 este culoarea mea preferata nude are reflexe argintii (nu este mat ) si dureaza destul de mult .





L'oreal Mysterious Icon 805 :


Tonuri de Rosu&Violet - nu putea lipsi clasica oja rosie dar de aceasta data este un rosu inchis visiniu oja este le la Layla Ceramic Effect nr. 14 nu stiu sigur daca gasiti acesta marca in Romania dar este foarte buna ojele dureaza contin putine ingrediente chimice iar ojele de la linia Ceramic Effect au un efect lucios exact ca ceramica love it! celelalte doua nuante mov-violet sunt de la kiko nr.316 un violet mat deschis care e foarte frumos pe unghie si nr.43 de la Debby Color Play un mov intens perlat.



Cam acestea sunt preferintele mele pentru moment!
Va mai astept

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu