duminică, 13 ianuarie 2013

L'oreal Color Infaillible - La couleur

Buna,

De aceasta data dedic postul fardurilor de pleoape L'oreal Color Infaillible, le-ati vazut cu siguranta in parfumeriile care vand marca, sunt disponibile in diferite culori care de care mai incantatoare si din cand in cand mai apar si culori noi cu colectiile noi dar haideti sa trecem la subiect !

Sunt in mici cutiute de plastic foarte gratioase iar eticheta de pe capacel este de culoarea fardului cu informatiile acestuia, eu am sa va arat 3 din acestea si va asigur ca toate 3 culorile iti iau ochi eu le ador!




Fiecare contine 3,5 grame de produs si pot fi folosite in 24 de luni de la deschiderea ambalajului ,inauntru mai au un tip de capacel special pentru a tine fardul presat.

Durata &co - aceste farduri au o consisteta ciudata un praf-crema se aplica cu usurinta pe pleoape si cel mai important raman la locul lor pentru mult timp cu sau fara primer nu dureaza 24 de ore cun zic ei sunt exagerati dar dureaza destul de mult, sunt usor de aplicat si de amestecat am incercat sa le aplic cu pensula dar aplicate cu degetele sunt mai de efect, scriu nu bine foarte bine iar culoarea e plina, intensa si luminoasa !

Culorile pe care le am sunt : 022 Emerald Lame este un verde inchis cu particule minuscule de sclipici auriu o culoare superba este verdele meu preferat :)  027 Goldmine - este un auriu intens si luminos il ador
024 Bronze Goddess - un bronz aproape metalic o culoare foarte frumoasa .



027 Goldmine


024 Bronze Goddess





022 Emerald Lamè

Acestea sunt swatch-urile de la stanga la dreapta Emerald Lamè, Goldmine si Bronze Goddess :




Mie imi plac la nebunie, pretul lor este in jur de 45 -50 de lei depinde de unde le cumparati dar isi merita bani de fapt de la L'oreal ceea ce mi-a placut mereu sunt fardurile ,voi ce ziceti ?Astept pareri. 

V-am pupat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu