marți, 1 ianuarie 2013

Review Fond de Ten Essence Soft Touch Mousse

Buna,

Azi vreau sa va vorbesc despre ultima descoperire fondul de ten de la Essence in mousse il gasiti la standuril e Essence la pretul de 20 lei maxim se gaseste in 4 sau 5 nuante nu-mi aduc bine aminte iar cea mai deschisa pe care am cumparat-o si eu este 04 Matt Ivory, este al doilea fond de ten in spuma pe care il incerc inainte folosisem unul de la Biotherm si imi placuse destul de mult.

Deci sa trecem la subiect il gasiti intr-un borcanel de sticla care contine 14 grame de produs cu o scadenta de 24 de luni de la deschiderea confectiei, imi place cum se intinde pe ten si senzatia care o lasa evident este indicat pentru pieli grase - mixte lasa intr-adevar tenul mat si uniformizat.

Are o acoperire medie nu va acoperi cine stie ce imperfecti si veti avea cu siguranta nevoie si de corector.
Dureaza 6-7 ore si  nu il lucida tenul, puteti de asemenea sa il fixati cu o pudra, eu cand folosesc acest fond de ten nu mai folosesc si pudra pentru nu mi se pare ca mai este nevoie.

Pentru cat costa mi se pare foarte bun, bineinteles ingredientele nu sunt nici pe departe verzi siliconi in abundanta dar din experienta mea nu am gasit pana acum un fond de ten bun cu ingrediente bune asa ca ma resemnez...parerile despre acest fond de ten sunt impartite uni zic ca e bun alti zic, ca le provoaca aparitia cosurilor mie nu mi s-a intamplat acest lucru cred ca depinde de la persoana la persoana imi place si cred ca o sa-l recumpar cand o sa-l termin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu