vineri, 4 ianuarie 2013

Mini Review Blush Bourjois

Buna,
Am sa dedic acest post Blush-urilor si in special va vorbesc de Blush-urile de la Bourjois (aceasta marca este sora mai mica a celebrei Chanel din cate am inteles eu versiunea pentru tineri mai economica ) cred ca multe dintre voi le cunoasteti deja se gasesc la Sephora sau in site-uri care vand produse cosmetice.
Eu am 2 Blush-uri de la Bourjois unul in crema si unul in praf :




Va spun ca pana nu demult eu blush-urile nici nu le consideram si nu le foloseam deloc acum mi-am schimbat parerea un pic si am invatat si cum se aplica :D
Sa incepem cu cel in praf eu am nr. 34 Rose D'or este un roz deschis cu reflexe aurii cu microglitter (imi plac mai mult cele mate dar pentru vara acesta este perfect)
 Se intinde destul de bine cu pensula scrie bine si dureaza destul de mult in general imi place poate, evit putin ziua pentru ca mi se pare prea "sclipicios", cutiuta contine 2,5 grame de produs care trebuies folosite in 18 luni de la deschidere (puteau sa faca si ei 2 ani nu cel mai greu lucru de terminat pentru mine sunt fardurile de pleoape si blush-urile ! )



In schimb cel de-al 2 -lea este un blush in crema (nu am folosit pana acum tipul asta de blush) nr.81 Delice ar D'or este un bronz deschis perlat si luminos in realitate eu il folosesc ca si iluminant pentru ca mi se pare mult prea luminos pentru un blush culoarea este superba si imi place la nebunie ca iluminant asa ca i-am schimbat rolul poate fi utilizat bineinteles si ca blush dar in cantitati moderate (pentru a evita efectul minge de discoteca :)) are o texura cremoasa si dureaza destul de mult avavd in vedere ca este in crema, da intr-adevar un efect bonne mine si cred ca pe pielea bronzata ar sta de minune!



Pretul lor este de aproximativ 40 de lei depinde de unde o cumparati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu