vineri, 18 ianuarie 2013

Essence Soufflè Touch Blush

Buna,

Cu cateva zile in urma facusem o postare de tip haul cu cateva produse Essence printre care si acest Blush in crema pe care il luasem cu mari speranze.
Am inceput sa-l folosesc imediat si vreau sa va spun cum m-am gasit eu cu el.
Este intr-o sticluta cu capacul de culoarea blush-ului si contine 8 ml de produs de folosit in 12 luni de la deschiderea confectiei, este in nuanta 030 Cold Wildeberry.




Costul lui este in jur de 20 de lei si il gasiti la standurile Essence, este disponibil in 3 culori: 10 -fresh apricot o culoare piersica, 20 -Frozen Strawberry -un roz deschis, si 030 Cold Wildeberry- un roz inchis.

Textura este cremoasa dar la prima vedere da impresia ca nu este foarte usor de aplicat, eu nu am mai folosit acest tip de blush dar imi place pentru ca efectul este foarte natural, daca cautati un blush care sa fie foarte pigmentat probabil ca veti ramane dezamagite, il gasesc un pic greu de aplicat trebuie sa il intindeti foarte bine si sa il lucrati pentru a ajunge la efectul dorit :)
Durata este destul de buna aplicat peste fondul de ten, am auzit ca aplicat fara fond de ten nu ar dura mult dar eu nu imi pot permite sa nu folosesc fondul de ten pentru ca am prea multe imperfectiuni.
In general imi place il voi folosi sunt tentata sa cumpar si nuanta ma deschisa dar deocamdata ma abtin pentru ca imi va fi imposibil sa le folosesc pe amndoua iar produsele in crema au o data de scadenta mai mica decat cele in praf.






In general parerea mea e destul de buna nu cred ca putem sa cerem cine stie ce la pretul care il are...
Voi l-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu