marți, 22 ianuarie 2013

Deborah Il Rossetto

Buna,

Astazi stateam si ma gandeam ca nu prea am facut postari despre rujuri, asa ca vreau sa va vorbesc despre doua rujuri de la Deborah marca pe care cred ca o cunoasteti, au mai multe tipuri de rujuri acestea sunt din linea Il Rossetto nr. 606 si 532.



Recunosc ca n-am prea nimerit-o cu primul 606 l-am luat cam cu ochi inchisi pentru ca nu aveau testerul dar dupa  mi-am dat seama ca nu e chiar asa de rau, credeam ca e un nude dar in realitate e un maroniu ceva mai inchis de obicei remediez cu un glos pentru a-l face cat mai purtabil, in ceea ce priveste consistenza este cremoasa iar durata este destul de buna, culoarea este luminoasa dar nu shimmer (urasc rujurile prea sidefate mai bine unul mat !)




Nr. 523 este un roz deschis ( ca sa nu-i spun roz bon-bon D) mi se pare o culoare destul de particulara si aceasta o vroiam de ceva timp, textura este la fel de cremoasa si nu usuca buzele cu toate astea rezistenza e de cateva ore bune fara sa se miste din locul lui,este si mai luminos decat celalat dar se incadreaza oricum in gusturile mele, pretul este undeva intre 30 si 40 de lei depinde de unde il luati, mie personal imi place am vazut si alte nuante care imi fac cu ochiul dar pentru moment ma multumesc cu acestea.







Si aici sunt swatch-urile :







As fi vrut sa fac si pozele cu ele pe buze dar fiind seara am slabe sanse ca sa iasa ceva bine asa ca cred ca am sa le fac si am le adaug dupa, astept pareri daca ati incercat vreun ruj oricare de la Deborah, va mai astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu