vineri, 4 ianuarie 2013

Baza de ochi si Pigmenti Essence

Buna!

M-am gandit sa revin tot cu un produs Essence (de fapt cu 2) dupa cum stiti imi plac produsele de la aceasta marca pentru ca sunt economice si bune (nu toate dar toate marcile au bune si rele :))
Cele 2 produse sunt baza de ochi pentru pigmenti Colour Arts ( a iesit cu colectia de vara anul trecut nu stiu daca o mai gasiti dar daca se intampla sa " dati peste ea" v-o recomand!) si pigmenti Essence iesiti tot cu colectia de vara.




Incepem cu Baza de ochi , de data aceasta este intr-un tub albastru deschis nu este colorata este un fel de crema alba destul de consistenta odata aplicata pe pleoapa se absoarbe destul de usor ramane un pic lipicioasa dupa parerea mea dar la urma nu este important pentru ca deasupra se aplica pigmentul.
Eu am folosit cativa pigmenti iar durata lor cu o baza de pleoape normala tip Elf, Benefit nu a fost niciodata mai mare de cateva ore se intindeau pe pleoapa superioara dispareau etc. cu aceasta baza in schimb pigmentul dureaza toata ziua si nu se misca de la locul lui gasesc aceasta baza foooarte folositoar, ma gandeam sa o incerc si cu farduri de pleoape compacte in caz o sa va anunt daca experimentul :)) a avut succes.

Nu am cumparat decat un pigment de la Essence pentru ca sunt in perioada in care nu mai cumpar farduri de pleoape (n-am sa le termin niciodata nici daca as avea 4 ochi in loc de 2 :)) si nu imi place sa las lucrurile irosite...pigmentul este nr.16 Blueberry Muffin  un violet fooarte perlat si extra luminos iar baza de ochi il face  mai intens si ii prelungeste durata, scadenta pentru ambele produse este de 6 luni de la deschiderea confectie (un pic cam putin pentru mine am nevoie de mai mult tuimp ca sa termin un pigment!) baza de ochi contine 7,3 ml de produs iar pigmentul 2,3 gr.



Fotografia nu prea face dreptate pigmentului..dar asta e.

Cam atat a fost pentru moment, va mai astept!

2 comentarii:

  1. de unde ai cumparat baza de machiaj pt pigmenti? o vreau si euuuu...ca am un pigment multicolor de la essence , ca si glitter ul si nu sta pe o baza normala de machiaj...:( ...

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt din italia ai luat...:( off nush dk gasesc in romania

    RăspundețiȘtergere