luni, 14 ianuarie 2013

Review Crema Clarins Hydra Quench

Buna,

Intr-un post mai vechi va aratasem crema de la Clarins Hydra Quench pe care o luasem cu set de Craciun care continea 3 produse mini-size un rimel, un cleanser pe care inca nu le-am folosit si crema de fata,  la care m-am gandit sa-i fac un review. Eu am pielea mixta de obicei dar iarna are nevoie de un pic de hidratare in plus pentru ca este mai uscata decat vara dar in acelasi timp problematica imi tot apar cosuri din cand in cand si are nevoie de o ingriire speciala.
 In trecut v-am vorbit de crema de la Clinique Dramattically Different Lotion pe care am detestat-o si din fericire nu am cumparat-o asa ca stiti ca pentru mine e de vitala importanta ca o crema de fata sa nu contina parafina si petrolati pentru ca aceste ingrediente imi fac sa devina pielea de la mixta la acneica de-a dreptul.

Dar haideti sa vorbim despre aceasta crema :




Produsul este continut intr-un tub de plastic si sunt 20 ml de produs de folosit in 12 luni de la deschidere nu am analizat atent toate ingredientele acestei creme pentru ca lista este kilomentrica m-am uitat doar sa ma asigur ca nu contine petrolati sunt sigura ca, conservanti nu sunt din cei mai buni si nu este un produs verde.

Fiind o crema foarte hiddratanta ma asteptam sa aiba o consistenta grasa dar m-am inselat este mai mult un tip de pasta foarte cremoasa si deloc uleioasa, am folosit-o ca baza de machiaj ca si crema de zi dar poate fi aplicata si seara dupa demachiere, mi-a placut pentru ca hidrateaza bine, da un aspect sanatos pieli si cel mai important nu unge, nu am avut probleme cu cosurile in perioada in care am folosit-o deci din pnctul asta de vedere e ok.





Punctul in minus la aceasta crema este pretul care mi se pare un pic cam exagerat pentru o crema hidratanta peste 100 de lei dar si pentru ca in ziua de azi avem o infinitate de produse de unde alege si sigur pot gasi o crema la fel de buna sau poate mai buna (in ceea ce priveste ingredientele ) la un pret inferior, oricum este o crema bunadar nu o voi recumpara.

Voi ce creme folositi de obicei ?

V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu