duminică, 13 ianuarie 2013

Bluza cu tinte metalice facuta de mine

Buna,

Acesta este un post un pic mai neobisnuit de cele pe care le fac de obicei si vreau sa arat creatia mea care imi place foarte mult (in realitate am facut-o la sfarsitul lui decembrie dar m-am gandit ca ar fi interesant sa va spun ce mi-am mai inventat :D ) cautam o bluza cu tinte metalice stiti toate ca este in trend anul acesta cu toate astea nu am gasit nimic pe placul meu nici cu ocazia reducerilor asa ca mi-am cumparat singura tintele si mi-am facut-o eu :D

Tintele metalice le gasiti pe site-urile care vand instrumente pentru bijuteri, lucruri facute la mana e tc. nu sunt nici foarte scumpe, le-am ales pe cele care se inchid cu capse pentru ca mi se pareau mai practice mi-am ales bluza de stricat :)) si m-am apucat de lucru , capsele le vroiam pe umeri asa ca am facut cateva randuri alternand tintele arginti cu cele aurii :











Rezultatul m-a satisfacut pe deplin cu putin timp si bani am reusit sa transform o bluza/ plovaras simpla in ceva mai special oricum n-o mai purtam de ceva vreme pentru ca ma pictisise, se pot aplica atat pe haine cat si pe genti, incaltaminte etc, e o idee buna pentru a personaliza diferitele piese de imbracaminte in mod original! eu m-am gandit sa le aplic pe un guler de la o camasa cred ca efectul ar fi foarte dragut dar momentan am terminat tintele luasem doar cateva zeci sa vad cum sunt nu eram foarte sigura , camasa va fi urmatorul meu proiect :D.



Sper ca v-a placut ideea si va mai astept !

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu