duminică, 6 ianuarie 2013

Review Mascara Lancome Hypnose Drama


Buna,

Azi am ales sa fac un review acestui produs dat fiind ca l-am folosit timp indelungat (l-am recumparat de cel putin 3-4 ori ) l-am incercat si in versiunea Hypnose si Hypnose Doll Eye.
De mai nulte ori l-am luat in forma de cadou si continea si  un mini demachiant un creion de ochi sau un mini contur de ochi.









    Nu este foarte economic ca mascara pretul lui este de cel putin 100 de lei (e posibil sa-l gasiti in oferta) dar mie mi-a placut foarte mult este de un negru foarte negru :D alungeste defineste genele foarte bine deja de la prima aplicare cu a doua aplicare da deja efect de gene false, genele mele nu sunt nici prea lungi nici prea scurte nici prea incurvate nici prea drepte sunt ca sa-i zic asa "normale" si acesta este efectul pe genele mele (faceti abstarctiede machiajul meu albastrui toana de moment :D) :




    Periuta acestui rimel este intoarsa un pic in forma de S si acest lucru ajuta la intoarcerea genelor durata este de 6 luni de la deschiderea confectiei ca majoritatea rimelurilor de altfel si contine 6,5 ml de produs (de obicei rimelurile au pna la 9 ml de produs ), dupa parerea mea isi merita bani dar cred ca se gasesc si alternative la fel de bune si printre produsele mai economice.

   Mi-a placut mult efectul pe care il da acest rimel de aceea m-am intors mereu la el in acest moment nu cred ca il voi recumpara pentru moment am alte produse de terminat inainte dar poate in viitor cine stie...?
Ah in versune Hypnose mi se pare ca e un pic mai stabil (la Hypnose Drama daca nu sunteti atente dupa ceva ore s-ar putea sa se imprastie un pic acesta este micul lui defect ).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu