marți, 8 ianuarie 2013

Primer Revlon Photoready

Buna,

Recenzie a primer-ului de la Revlon inca nu am incercat fondul de ten Colorstay dar cred ca va fi urmatoarea mea achizitie ( cand voi termina cele pe care le am acum ) am vrut sa cumpar in schimb fondul de ten de la Photoready dar nuanta era prea inchisa pentru mine si am luat doar acest primer, trebuie sa va zic ca nu folosesc intotdeauna primer-ul ci ocazional stiu ca este indicat mai mult pentru pieli mature.

A costat in jur de 40 de lei este intr-o sticluta tip fond de ten si contine 27 ml de produs de folosit in 12 luni de la deschidere este un perfecting primer si corector de imperfectiuni se poate folosi si singur dar la mine nu este cazul am prea multe imperfectiuni.






Are o consistenta cremoasa alba ,incolora, neparfumata, odata aplicat pe ten il hidrateaza si uniformizeaza pielea intr-adevar eu l-am incercat fie cu fond de ten lichid cat si cu cel mineral, nu prea imi place efectul pe care il da cu fond de ten lichid peste nu se prea amesteca una cu alta si imi da o senzatie de ten incarcat nu stiu de ce ar trebui sa mareasca si durata fondului de ten dar pentru mine nu a schimbat nimic.
In schimb cu fondul de ten mineral nu este deloc rau ba chiar faciliteaza aplicarea lui eu il folosesc doar cu fondul mineral o fi ceva legat de textura nu stiu...

Nu mi se pare un produs fundamental si probabil nu il voi recumpara vroiam mai mult sa il incerc cu ceva timp in urma incercasem cel de la Yves Rocher baza de machiaj dar avea un  parfum mult prea tare de trandafiri mi se facea rau de la el si nici cu acesta nu vedeam cine stie ce schimbari concluzia mea e ca pana la urma e important sa aplic o crema buna si un bun fond de ten. Voi ce ziceti? Astept pareri :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu