sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Suport pentru cercei home-made

Buna,


Azi un nou post.... si o noua idee eu imi tin accesoriile ceea ce tine de bijuteri in cutii una cu bratari una cu coliere si alta cu inele problema mea este ca de fiecare data cand cautam o perche de cercei si ma refer la cercei de mici dimensiuni stateam 10 minute sa-i gasesc perechea in marea de lucruri imprastiate prin cutie asa ca m-am gandit sa fac un suport in care sa mi aranjez cercei de mici dimensiuni, ceea ce a iesit vedeti in aceaste fotografi :





Ce am folosit .-  aceasta este o cutie de la un portofel iar capacul l-am invelit cu diverse imagini de bijuteri luate de prin reviste atat exterior cat si in interior, am decupat o un burete de forma si dimensiunea cutiei mele si l-am introdus in cutie :





In cele di urma mi-am adunat toti cercei mici si i-am aranjat in aceasta cutie in acest mod rezultatul este acesta:


Imi este mult mai usor sa-i gasesc in acest mod sunt toti aranjati la locul lor si nu-i mai pierd prin diverse cutii sau locuri de prin casa.
Sper ca v-a fost de ajutor acesta idee,

V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu