sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Haul Essence

Buna,

Vreau sa va arat achizitiile mele din ultimele zile nu stiu daca acest tip de post este pe placul vostru puteti sa-mi spuneti lasandu-mi un comentariu :) , intentia mea era de fapt sa iau fondul de ten in mousse Soft Touch si baza de ochi pentru sunt cam pe la ultimele picaturi si am decis ca vor fi produse fixe in my Beauty Case :).


Bineinteles nu am resistat sa iau doar 2 produse...cand am sa invat sa-mi tin bani in portofel?? dar pentru ca nu am Essences-ul aproape de casa (si pana la urma e un bine!) trec doar odata la 2-3 luni asa ca din cand in cand pot sa exagerez (nu sunt chiar asa de multe la urma! )

Ce am luat :






Pentru inceput  Fondul de ten si baza de ochi despre care am vorbit deja in posturi precedente am luat si iluminatorul din linia Sun Club pe acesta scrie ca este pentru brunete da mie nu mi se pare atat de inchis l-am swatchat si nuantele sunt foarte frumoase iluminante o sa va spun mai mult dupa ce o sa-l folosesc un pic , Blush Soufle Touch mi-l doream de ceva vreme dar nu ma hotaram sa-l iau pana la urma am reusit este primul meu blush in crema si sunt un pic cam inexperta in aplicarea lui dar sper ca voi deveni practica in timp :D, am gasit si pensulele de machiaj si am luat-o pe cea de blending pentru smoky eyes pretul este de 6-7 lei eu am auzit lucruri bune de aceste pensule si am vrut sa incerc, am mai luat un creion long lasting in sfarsit am gasit negrul mult dorit facusem un review la cel violet cu putin timp in urma si ultimul produs stiloul eyeliner negru evident pentru ca sunt un pic cam neindemanatica cu aplicarea lui ori imi tremura mana ori fac linia prea subtire ori prea groasa si nu-mi iese niciodata cum as vrea iar acesta ar trebui sa-mi usureze un pic viata :D...i-am facut un swatch dar e prea devreme sa-i dau un verdict, la toate noile produse urmeaza review-uri (spuneti-mi daca va intereseaza ceva in mod special  :)

Cam asta a fost shopping-ul meu de make-up am mai luat cate ceva dar daca va intereseaza achizitiile mele fashioniste cu ocazia reducerilor :)) o sa fac o postare si despre ele.

V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu