duminică, 20 ianuarie 2013

Nouati de la Essence

Buna,

Vreau sa va semnalez noutatile de la Essence din acest noile produse an ar trebui sa se gaseasca incepand cu luna februarie in speranza ca se vor gasi intr-adevar din aceasta data...

Primul lucru care mi-a atras atentia sunt noile lip-tint disponibile in 4 nuante fiind lip tint ar trebui sa dureze ceva mai mult decat rujurile si eu sunt mereu in cautarea unu astfel de produs pentru buze, ma inspira tare mult le pun deja pe wish-listul meu :D ce ziceti?



Sursa : www.essence/eu


 Si noile lip-glossuri mate ma insipira pe mine tot ma insipira :)) nuantele nude nu sunt deloc rele ce ziceti?



Sursa: www.essence/eu


Se pare ca multe produse vor fi inlocuite incat pe site-ul lor gasiti toate noutatile si sunt foarte multe mascara, creioane de ochi, palete , farduri de pleoape , tus de ochi, corector toate nou-noute de abia astept sa apara si sa fac o mica vizita la Essence mi-ar placea :


Suesa : www.essence/eu

Fardurile de pleoape in 3D mi se par superbe :D


Sursa:www/essence/eu

Creioanele kajal 2 in 1 sunt tare curioasa de ele .Voi ce ziceti ati decis deja ce noutati preferati?
Va mai astept!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu