sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Fard de pleoape Pupa Luminys

Buna,

M-am gandit ca v-ar  interesa o parere despre aceste farduri de pleoape pentru ca se gasesc si in Romania am vazut ca www.produsecosmetice.ro le are deja.

Pupa Milano este o casa de cosmetice Make-up italiana cu preturi medii, ca toate marcile are unele produse mai bune altele mai putin...
   In trecut am avut mai multe farduri Pupa dar in acest moment am ramas doar cu acesta Luminys nr.047 nu gasesc in nici un loc numele lui, este un verde-auriu foarte deschis :










Ambalajul mi se pare un pic cam mare (ocupa mult spatiu mai ales daca sunt mai multe ) sunt 2,2 grame de produs de folosit in 6 luni de la deschidere (cam putin avand in vedere ca mie imi trebuie cam 2 ani sa termin un fard !), in confectie are un aplicator in burete mini mai mult sau mai putin folositor.

Fardurile scriu destul de bine dar sunt un pic prafoase si nu se iau foarte bine pe pensula trebuie insisitat...se pot folosi uscate sau umede iar in al doilea caz intesitatea si luminozitatea e mai mare, fara primer nu dureaza decat cateva ore si se aduna in pliul pleoapei (lucru pe care nu-l suport!) va recomand sa le folositi cu un bun primer si umede in acest fel durata este satisfacatoare.
Pretul este intre 40 si 60 de lei mi se pare cam exagerat pentru un singur fard de pleoape....

Ceea ce imi place sunt tocmai culorile (din cand in cand ies culori diferite cu vari colecti ) care sunt foarte luminoase cu efecte metalice, unele folosite umede sunt chiar superbe!

Acestea sunt swatc-urile folosit uscat si umed :






Sper ca acest post v-a fost util si va mai astept!


Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca nu ai fost prea multumita de produs...Eu folosesc farduri Pupa si NU se aduna in pliul pleoapei desi nu folosesc primer... :(
    Fond de ten ai folosit de la ei ?

    RăspundețiȘtergere