marți, 11 decembrie 2012

L'oreal Lumi Magique

Bunaaa,
Astazi vreau sa va  vorbesc despre noua linie de make-up de la L'oreal si anume Lumi Magique , ce ne promite acesta linie: este formulata special pentru a pastra luminozitatea naturala a tenului , cu pana la 33% mai multa luminositate , 24 ore de hidratare.
Eu am incercat aceste 3 produse Fondul de Ten Lumi Magique in nuanta Beige Linen, Stylo Lumi Magique Touche de Lumierè n°3 Dark si BB Cream-ul Nude Magique in nuanta pentru pieli deschise :


Haideti sa incepem cu fondul de ten...ambalaj asemanator cu cel al fondului de ten infailible cu dosatorul intr-o culoare auriu - ramè foarte dragut. Consistenta acestui fond de ten este lichida se intinde usor pe ten cu degetelele sau cu buretele depinde ce preferati, da intradevar un pic mai multa luminosiate tenului si uniformizeaza pielea, trebuie sa gasiti nuanta potrivita tenului vostru iar in acest caz sunt avem o vasta alegere, in ceea ce priveste durata nu este extrem de performant trebuie fixat cu pudra si reaplicat pe parcursul zilei (lucru care mie nu imi place foarte mult ), in ceea ce priveste acoperirea pot spune ca are o acoperire medie .

Parere generala : un fond de ten bunicel nimic extraordinar nu  cred ca il voi recumpara.






Haideti sa trecem la urmatorul produs si anume Lumi Magique Stylo Touche de Lumierè acesta este un corector-iluminator lichid de tip stilou (asemanator cu Touche Eclat de la Yves Saint Laurent ) va zic repede ca acest produs a devenit preferatul  meu ! se gaseste in tre nuante light medium si dark eu sunt deja la cea de-a doua confectie :D initial am cumparat cel in nuanta light dar era extrem de deschis acum am trecut la direct la dark care se potriveste de minune cu pielea mea ( foarte deschisa ) practic este un corector lichid dar si un iluminator in acelasi timp este perfect pentru a ilumina zona ochilor zona nasului, nu l-am folosit niciodata pentru cosuri asta pentru ca acoperirea nu este foarte mare acest stilou este mai mult un iluminator. Eu am incercat intotdeauna sa dau cat mai multa luminozitate ochilor atat in zona cearcanelelor dar si pe pleoapa superioara iar acest produs este perfect!







Si in cele din urma BB Cream-ul Nude Magique  :



Aceasta crema BB este diferita de cele de la Granier este de culoare alba iar odata aplicata pe piele devine usor colorata datorita micropigmentilor de culoare care se "rup" . Aceasta crema este foarte lejerasi foarte naturala, dupa parerea mea este potrivita mai ales pentru vara.
Nu are o putere foarte mare de acoperire asa nu este recomandata daca aveti multe imperfectiuni.
Rolul este in principal de a uniformiza si a da luminozitate pieli  lucru pe care pot sa spun ca il face, hidrateaza in mod lejer iar zilele acestea odata cu frigul am observat ca usuca lejer pielea raman la idea mea si voi folosi la vara acum un fond de ten hidratant este mult mai potrivit.
O gasiti in doua nuante pentru pielii deschise si pieli medii intradevar diferenta dintre aceste doua culori nu este foarte mare 1-2 tonuri.
Mie imi place destul de mult oricum mai mult decat cea de la Garnier pe care ma chinui cu greu s-o termin.


Cam atat pentru azi, daca ati incercat ceva din acesta gama lasati-mi un comentariu si va mai astept !

Pupici

Un comentariu:

  1. BB cream-ul nu mi-a placut deloc,il am de vara trecuta.In primul rand pentru ca nuanta cea mai deschisa este foarte inchisa pentru tenul meu.In general,cand au tonuri putine..acestea ar trebui sa se adapteze culorii tenului,insa la mine nici pomeneala.In plus,fata imi luceste foarte tare cand aplic crema.Eu am folosit-o de maxim 3 ori,cred ca a si expirat de cand nu m-am mai atins de ea.:))
    Despre fond de ten am citit pareri pozitive,o sa mi-l iau si eu ca sa-l folosesc iarna cand am pielea lipsita de stralucire.

    :*:*:*

    http://printre-oje-si-sclipici.blogspot.com/


    RăspundețiȘtergere