vineri, 21 decembrie 2012

Haideti sa vorbim despre Produse Essence !

Buna,
Azi vorbim despre produse Essence voi le cunoasteti? cu putin timp in urma v-am vorbit despre farduri de pleoape Essence azi revin cu alte noi produse si cu parerea mea despre ele, sa incepem :




Creioanele de ochi am luat Kajal Pencil nr. 21 Feel the eclipse este un fel de albastru foarte foarte inchis dar mie mi se pare aproape negru scrie in interiorul ochiului destul de bine dar dupa cateva ore se intinde nu sta la locul lui nu pot sa zic ca mi-a placut extraordinar de mult dar pentru cat costa pot sa zic ca isi face treaba destul de bine (in jur de 8 lei daca nu ma insel ), cel de-al 2 -lea este in schimb Long Lasting Eye pencil acesta in schimb are mina si nu trebuie ascutit eu l-am luat nr.16 coolest chic este un mov propriu  bine pigmentat scrie foarte bine si rezista la fel de bine atat in interior cat si in exterior eu am cautat negrul dar din pacate nu mai era...pretul este mai mult sau mai putin acelasi...






Trecem la oja Colour and Go pentru moment am cumparat doar una si asta pentru ca mi-am dat seama ca nu am o oja alba! Este nr. 102 Sparling Water Lilly , alb usor sidefat cu reflexe albastre dar acestea nu se observa pe unghi ci doar daca priviti sticluta, parere : imi place periuta este un pic plata si asta ajuta  la aplicare trebuie s-o aplic de doua ori pentru o culoare plina dar trebuie sa tinem cont ca este alba, in ceea ce priveste durata..la mine dureaza 2 zile dar trebuie sa va spun ca depinde de la persoana la persoana pentru ca unghiile mele sunt subtiri si se exfoliaza extrem de usor, poate pe niste unghi un pic mai strong :) decat ale mele dureaza mai mult.
Aici am aplicat peste aceasta oja top coat-ul sclipicios de la New York Color efectul mi se pare destul de dragut...





Gel Eyeliner de la Essence l-am vazut in variate culori dar l-am luat doar pe cel negru si imi place foarte mult este un negru intens care dureaza toata ziua, il aplic de obicei cu o pensula de eyeliner, durata acestul eyeliner este de 6 luni de la deschiderea confectiei si aveti grija s-o inchideti bine de fiecare data cand il folositi pentru ca produsul se poate usca intre timp, imi place chiar foarte mult acet produs este unicul eyeliner pe care il folosesc de cand l-am cumparat (inainte foloseam exxagerate de la rimmel cel cu in sticluta cu pensulita dar sunt muuult mai precisa cu cel de la essence) daca il gasiti merita sa-l incercati!






Pudra Tranlucida Fix and Matte : este o pudra alba foarte fina care are ca obiectiv fixarea machiajului si matifierea pielli , este foarte folositoare mai ales vara pentru a matifia in cazul meu pentru ca, chiar face ce promite si da o senzatie de piele catifelata, eu nu prea foloseam pudra in general si vreau sa va spun ca prefer mai mult pudrele traslucide decat cele colorate pentru ca daca sunteti ca mine si nu nimeriti niciodata nuanta potrivita aceasta pudra este perfecta in plus fixeaza fondul de ten si il face sa dureze toata ziua un produs destul de bun.






Baza de ochi I love Stage - baza de ochi disponibila intr-o singura culoare un beige natural are o consistenta cremoasa si uniformizeaza pleoapa pregatind-o pentru aplicarea fardului, facandu.l sa dureze toata ziua, eu am auzit pareri impartite pentru acest produs pentru mine este destul de bun bineinteles nu se ridica la nivelul Primer Potion de la Urban Decay dar este un bun produs low cost, eu folosesc intotdeauna baza de ochi iar aceasta o folosesc zilnic, intr-adevar fixeaza fardul de pleoape daca nu o folosesc se strange in pliul ochiului deja dupa cateva ore in schimb cu aceasta baza dureaza si 8 ore, nu e deloc rau pentru un produs low cost pentru mine este promovat :)





Ruj Essence - nr. 58 Dazzlig Beige eu acest ruj il vad mai mult ca pe un balsam/luciu de buze si asta pentru ca nu coloreaza aproape deloc culoarea pe care am ales-o este naturala dar de-abia se vede pe buze, mie de obicei imi plac rujurile care scriu (ca doar de aia se numesc rujuri nu? :) da stralucire buzelor si il port la look-urile natural hidrateaza dar nu prea tare asa ca este bine isa aplicati un bun hidratant de buze inainte (iar este si mai rau cel putin pentru mine) are un parfum placut aproape de vanilie dar nu dureaza mai mult vreo cateva ore maxim..este bun ca luciu de buze dar nu ca ruj dupa parea mea.





In final vorbim despre un produs care nu tine de make-up si anume  Essence Puryfing Face Strips va mai aduceti aminte de aceste benzi pe care le vindeau pe timpuri Pond's mi-u ramas intiparite in minte acele benzi pe care le foloseam can eram adolescenta si care functionau mai mult sau mai putin.
Confectia contine 3 pliculete cu cate 2 benzi fiecare pentru a le aplica pe frunte si pe barbie, acum sincera sa fiu nu stiu daca eu chiar nu mai am puncte negre sau aceste benzi nu prea fac ce zic ele pentru ca dupa ce le aplic nu vad nimic pe banda..am ceva puncte negre (nu foarte multe) dar se vede ca sunt prea mari ca sa le scoata poate in alte cazuri ar functionat nu stiu sa va dau o parere exacta am vazut ca au aparut si cele pentru nas dar inca nu le-am gasit cred ca voi incerca sa le aplic pe acestea spe nas ce se poate intampla? :))



Cam atat depre produsele mele essence pentru moment voi ati incercat ceva ?

Un comentariu:

  1. Eu ador produsele essence.Am incercat multe dintre ele si foarte putine m-au dezamagit.Pudra translucida e una dintre favoritele mele,la fel ca si tusul-gel.Si eu am avut un ruj care nu mi-a placut pentru ca era 95% sclipici si nu se vedea bine pe buze. :D

    RăspundețiȘtergere